onsdag 19 maj 2010

Oh no!! Not again...

Vill inte ha mer regn nu!!! Och en liten fråga..varför har Norrland helt plötsligt varmare än Skåne? Luktar det avundsjuka här? Näädåå inte alls!!

Hade en väldigt sen frukost/lunch eller brunch med Nettan och Cornelia idag, riktigt mysigt var det minsann. Vi mumsade på en väldigt god Marabou marängtårta sen när Elin också tittade förbi hihi. En mycket bra start på dagen får jag säga!

Nu har jag två mysdagar framför mig, ska bli skönt faktiskt. Börjar känna av att jag har ont i ryggen allt oftare nu, det liksom bara hugger till och efter "hugget" kan jag knappt gå... Får nog göra mina övningar lite oftare käns det som.

Imorgon börjar jag dagen med Emma och hennes pojkar nere på lekplatsen, alltid så kul å träffa dom! Barn förgyller verkligen ens tillvaro, längtar lite efter egna ibland...men det kommer väl i framtiden. På kvällen blir det mys...


Nu ska jag varava ner framför tv:n med en god kopp te och rostade mackor :)

Aaaaahhh, hittade precis en spindel i sängen!!!!! Noooo, jag vill inte! Ska låta Isa ta den...

1 kommentar:

Emi sa...

En spindel?!?!!? I SÄNGEN??? Jag hade fan sovit på soffan!!! Hahahaha...