fredag 28 maj 2010

Massage!


Ja, det är vad jag ska unna mig denna månaden...har sjukt mycke knutor i både axlarna, nacken, mellan skuldrorna och ja, i stort sett hela ryggen! Har inte känt av det så mycket innan, men nu..idag känner jag mig riktigt stel. Inte direkt ont...bara en väldigt dryg känsla!


Dagen började precis som igår...helt underbart! Synd bara att någon dödade en spindel igår...nu regnar det ju! ;) Men...solen kanske tittar fram i eftermiddag istället, ja..det bestämmer vi att den gör!


Idag kommer min kära lilla Emi och hälsar på, det blir en riktig tjejkväll eller förlåt tjejhelg! ;) Det blir först SATC 2, sedan en smarrig middag och säkerligen en och annan cosmopolitan! Imorgon så bär det av till Hbg på en tjejmiddag hos Emi med utgång på kvällen vilken härlig helg det kommer bli! Woohoo


Nä, ska denna fröken ta tag i lite sysslor, sånt där tråkigt som man egentligen vill att ngon annan hade gjort åt en hahaha - I know I´m lazy! ;)

Inga kommentarer: