måndag 24 maj 2010

Måndag

En väldigt trevlig helg ligger nu bakom mig och nu har jag en helt orörd vecka framför mig som jag ska försöka fylla med minst lika mycke trevligheter :).
Nu väntar vi bara på att sommaren ska sätta igång, med en massa grillkvällar, rosé vin på kvällarna, goda glassar, midsommardans osv, osv...ni förstår vad jag menar :).

På schemat idag står först en kurs 15-18.30, sedan ringde chefen idag och frågade om jag kunde hoppa in å hjälpa till efter kursen och det ska jag göra eftersom jag kan behöva lite fler timmar denna månaden. Imorgon däremot har jag kurs samma tid..sen blir det en ledig kväll.

Fredagen kommer Emi ner och hälsar på..hihi det blir tjejkväll deluxe! Först SATC 2, sen blir det middag och en hel del vin...hihi :)

Dagens låt får bli....
Queen – Under Pressure (Live In Montreal)

...den ger mig numera ett litet leende..hahaha

2 kommentarer:

Anonym sa...

hej gumman så mysigt det låter, äntligen är du lite ledig..hör av dig en dag så kan vi ta en heldag ihopa hade varit kul, vad gör du på söndag? puss

Frida sa...

Ja, absolut! Söndag bokat i min kalender nu :) Då ska jag baka en god kaka som vi kan mumsa på hihi. Puss