tisdag 11 maj 2010

Allt och lite till...

(längtar till sommaren....)
Haha, ja...använde mig av all min energi i helgen! Men det bästa utav allt är att jag fixade det och nu kan jag med gott samvete unna mig två extra lediga dagar i slutet av Maj. Känns som att jag är värd det hihi.

Överlag börjar jag må bättre både i kropp och sinne, vilket känns helt underbart! Det svåraste tycker jag är att tillåta sig själv att få må riktgt bra en dag. Det är rätt märkligt det där...vi är experter på att må dåligt och klaga på saker å ting. Men när vi ska säga något bra och positivt om oss själva så är det hur svårt som helst. Det blir oftast ord i stil med; "glad, positiv, snäll" osv. Det är ju ord som passar in på i stort sett alla :). Men det är så (ursäkta mig) typiskt svenskt..att inte vara bättre än någon annan... Alla är ju bäst på något..om inte annat så är du ju bäst på att vara just DU!

Tillbringade min lediga måndag med Jessica, var verkligen längesedan vi sågs och vi hade såklart en massa att babbla om hihi. Men det blir ju så, att man inte ses så ofta som man vill. Därför så får man ju ta till vara på det tillfällen som vi faktist träffas och det tycker jag att vi gör :)

Idag blir det en mysig middag med Carro och imorgon så blir det en joggintur i pildammarna. Sen åker Isas tratt av, kan tänka mig att hon är rätt trött på den nu haha.

Have a nice Tisdag! ;)

1 kommentar:

Emma sa...

Näää träffa du Jessi igår? lessen, va jessi också ledig? för alex va och då kunde jag ju hängt på så typiskt menmen jag får snällt vänta till den 20:de..kram