torsdag 13 maj 2010

Natten har blivit min dag...

(bild lånad av www.disneypins.com)


Har så svårt att komma till ro efter jobb...sitter framför datorn eller ligger i soffan framför tv:n tills mina ögon går i kors!
Vill inte ha det så, måste ta tag i mig själv och försöka vända tillbaka dygnet igen.
Fick solat lite igår efter mys-middagen hos Carro, på solariet vid oss har dom en ny typ av solarie som du står upp i...snacka om att den är effektiv då! hahaha Solade endast 6.30 min och fick rätt bra färg, blir joggingtur och några minuters sol imorgon innan jobb. Så jag är fräsch till festen på lördag :)
Men nu så tror jag inte att J.B orkar vänta mycke längre på att jag ska sörsöka sova...han har väl andra att gå till :)
Imrogon är det söndag, fast egentligen torsdag men det känns som fredag för jag är ledig på fredag ju...hihi

Inga kommentarer: