tisdag 20 april 2010

Sjusovare

(mitt nya te och min lyxhonung)

Fattar inte vad som är fel...har sovit bort två dagar nu, har inte vaknat förän 10.30!!! Det är alldeles försent om jag ska hinna med en joggingtur innan frukost... Antagligen så har jag kanske varit väldigt trött under dessa två dagarna...hmmm
Det roligaste är att Isa verkar vara minst lika trött som jag...hahaha
När jag kom hem igår efter jobb så gjorde jag en kopp te och så använde jag min lyxhonung...kände att det sådan där dag du vet, när allt har gått lite snett...så jag var värd min honung :).

Får väl ta och städa lite istället då...


2 kommentarer:

Emma sa...

hej gumman..härligt att du kan få sova så länge i alla fall hihi passa på för sedan när du har barn kan du glömma allt vad sovmorogon är hihi..
du hur gör man få att få upp på sin blogg vilka vänner man följer...du kan skriva det i min mail när du har tid..emma_rosa123@hotmail.com

ses snart puss o kram

Frida sa...

hihi, kan tänka mig det :) ok, mailar dig under dagen snäckan. Puss puss