måndag 12 april 2010

Massa positivt med våren

(Ljuvliga blommor i parken)


Alla fina blommor som börjar blomma, träden börjar få knoppar, solen värmer upp mitt frusna ansikte, jag har gladare färger på min kläder, jag ler för att alla jag möter också ler, jag ler även för att solen är framme och för att på våren så släpper GB sina nya glassar :)

Idag gick jag upp väldigt sent... 11, då ringde Carro och väkte mig :). Sen en timme senare var jag redo för en runda i parken med Emma och hennes två söta pågar, barn är för härliga..hihi.
Vi köpte ju även vars en glass...så smarrig nya Magnum temptation fruit, snacka om att den är god!

Imorgon så blir det en dag fullt av måsten.. tex: Springa minst tre varv i parken (innan frukost), tvätta 12-16, även röja upp lite här hemma...så att jag inte behöver göra d när jag jobbar. Men det kommer säkert finnas tid för att njuta av det fina vädert (för jag hoppas det blir sol imorgon igen).

Nu ska jag fortsätta att njuta av att våren ÄNTLIGEN har kommit! Kanske blir en och annan jordgubbe ikväll...hihi

Inga kommentarer: