torsdag 22 april 2010

Jahapp...

...då var man hemma igen.

Idag blev det Thai-mat, jag å Carro orkade inte ställa oss och laga mat...fast vi brukar göra det när vi träffas.

Denna dagen blev inte som jag planerat, men den blev ändå väligt bra! :) Jag vaknade inte av klockan, så jag gick inte ner till tvättstugan förän 10...vilken tur jag hade att passet efter mitt inte var bokat. Så när jag kom upp hade Isa varit på lådan och gjort nr2, oturligt nog hade d fastnat i hennes bak....så hon släpade gumpen i golvet från toan in till vardagsrummet. Så då blev det sätda istället för en joggingrunda.
Men efter min städning så hade jag tid över innan jag skulle till Carro, så jag passade på att powerwalka ett varv i pildammarna :).
Imorgon så blir det jogga istället!

Vilka vårkänslor jag fick idag...det verkligen bubblar inombords, men blir lite sådär töntigt fnissig hihihi

Nu blir det en kopp te framför tv:n

Puss

Inga kommentarer: