torsdag 11 mars 2010

Vart tog den söta lilla solen vägen?! Ingen som vet, ingen som vet...

(Bild lånad av: art.com)


Men sålänge som snön håller sig till fjällen eller i allafall borta ifrån Skåne så är jag en lycklig tös :). Orkar inte få både skor och kläder förstörda av allt salt som de envisas med att ha på alla våra gator..tänk på alla stackars hund tassar :(.
Nä, nu får det ta och bli lite vår tycker jag...
Någon som kanske har sett ett vårtecken? Välkommen att berätta om det då tack! :)


Satt uppe till sent igår och kollade rundor på nätet om vart man kunde få tips om blogg design, men jag känner inte att jag vill lägga en massa pengar på det...vill göra det själv, så jag kan vara riktigt stolt över min blogg :). Det är inte mycket jag vill ändra, har två eller tre ändringar...hihi


Idag känner jag mig mer utvilad och min stress är borta...känns skönt, behövde nog en "FridaKväll". Jag provade en ansiktmask igår med gurka och grönt äpple i, jag vet inte riktigt vad den skulle motverka? För det stog på alla tänkbara språk utom på svenska, danska eller norska...why?! p.s. inte engelsa heller!! Ändå var den köpt på Åhléns. Men jag tror den skulle vara "förnyande" eller något åt det hållet hahahaha.

Inga kommentarer: