onsdag 10 mars 2010

I´m so so slöö!!!


Har tvättat mellan 7-12 i morse...sedan har jag bara legat på soffan hela dagen, trots det så känner jag stress och känner att jag inte kan slappna av helt...usch, väldigt obehagligt faktiskt.


Men jag är ledig imorgon också och då ska jag bara ta det lugnt hela dagen, jag avslutar dagen hemma hos Carro med lite te och en massa mys :).


Ikväll blir det en lång dusch, ansiktsmask, måla naglar, pedikyr och soffläge. Ibland är det skönt att bara vara ensam och rå om sig själv :). Det kanske är det jag behöver, ägna en hel kväll åt mig själv?


På lördag innan jobb ska jag hem till Nettisen och kolla smycken...wooo Är ute efter ett par örhängen och kanske ett halsband, ska bli kul :).



Nä, nu börjar "FridaKvällen"


Ha det bra allesammans!!


3 kommentarer:

nettan sa...

Det är du värd gumman, hoppas du har njutit i kväll. Älskar dig puss

Frida sa...

Tack för det vännen, man borde göra det lite oftare bara :). Älskar dig med!

Unknown sa...

Åh härligt! Hoppas det blev en bra kväll! Kram P