måndag 29 mars 2010

Förvirringen är total!

Har släpat ner tvätten vid två olika tillfällen denna veckan...båda var fel! Jag missade min systerdotters födelsedag..trodde den var idag?! Jag gick runt på Ica Maxi i 1½ timme och undrade vad jag skulle köpa hem...hade glömt att skriva min lista! Fick veta sent igår natt att det var dags att ställa fram klockan, redan?! Tur jag fick veta det, annars hade jag kommit försent till jobb idag dessutom!
Undrar hur detta ska sluta? Hahahaha

Tur jag är ledig i två dagar nu...men som vanligt är de redan fullproppade med saker som jag "måste" göra. Lite roligt kommer ju också givetvis..men det är iallafall tur att mina kollegor på jobb bara skrattar åt mig :).

Imorgon så är det tvätt dags från 7-12 (jag har dubbelkollat datum och tid)...efter det så ska lilla Isa få sin sista vaccinspruta. Sen ska jag hämta ut kläder som jag beställt med Carro :).
På tisdag morgon redan vid 6 tiden så bär det av till Ullared med Carro...wiii Så jag ska handla lite saker till Isa tänkte jag...brukar ju vara rätt billigt där!

Nä, nu har sängen skrikit efter mig så mycket att jag måste ge den Bafucin ;).

1 kommentar:

Petra sa...

Du får ta det lite lugnt