onsdag 17 mars 2010

underbar dag

Jag vaknade av att solen strålade in genom mitt fönster och rakt i mina ögon...hellre vaknar jag så än av att det regnar.
Hoppas, hoppas att det är lika fint väder imorgon...då blir det en joggingtur i parken igen, sprang 3varv idag. Slut var jag efter det! Sen blev det en god middag hemma hos Carro, roligare att äta ihop än att sitta själv ju.

Häromdagen när jag jobbade så upptäckte jag mitt första vårtecken, gissa om jag blev extra glad eller vad?! Det är något visst med våren, när solens strålar värmer upp ens själ...bara sitta på en bänk och låta solen värma ens ansikte, som jag har längtat!!

Imorgon ska jag ner till min husvärd innan joggingturen...har en del som han måste ordna, kan inte stänga balkongdörren helt..för då får man ett handtag i handen, sen ska han få ta en titt på mina element också, som det susar i. Ska se om de även kan stå för lite väv o dylikt, eftersom det blev ju ett stort märke på väggen i somras..från en 90cm garderob som de hade placerat mitt på en vägg! (för det brukar man ju göra?!).

Nä, nu ska jag leka med min kise (som tror att hon är en liten hund)...hahaha När jag ksatar en boll till henne så hämtar hon den och lägger den vid mina fötter och om jag inte kastar den igen så skriker hon tills jag gör det eller så får jag "onda ögat" hahaha, snacka om att djur är roliga! Jag älsar min lilla Isa!

Inga kommentarer: