tisdag 17 augusti 2010

I´m back!

Efter en lång tids uppehåll...har helt enkelt inte orkat eller haft tid över att blogga på ett tag. Nu så har jag tagit tag i lite av mina mål, som jag har velat göra länge...en skön känsla att stryka saker på att-göra-listan hihi.
När jag tänker på framtiden så blir jag glad, pirrig och oerhört nyfiken hihi för om jag kan uppnå mina kortsiktiga mål borde jag ju kunna klara av att uppnå de långsiktiga med, eller hur? :)

Idag regnar det över Malmö och säkert över andra delar i Skåne, för mig är det väldigt positivt... 1. Jag har en bra anledning att vara inomhus hela dagen/kvällen
2. Risken att skjuta upp städning/tvätt osv är mindre eftersom vädret inte är så trevligt
3. Blir en riktig myskväll med P ikväll ;)

Se nu till och bara mys en dag som denna!!!! ;)

Inga kommentarer: