söndag 29 augusti 2010

En liten sammanfattning av vår/sommar 2010

Carro fyllde 25, en väldigt speciell fika...jag fann ju kärleken, varma mysiga dagar på stranden, P fyllde 30, lilla syster tog studenten, massor av dopp i havet, härlig midsommar på landet, jag vann 2kg choklad, vi hade möhippa för Nettan, underbar dag med P i Kbh, Martin & Nettan blev man och fru, en namngivning, mysiga frukostar, en skördefest och en underbar kväll på flotten!!!

.... och hösten har säkert ännu mer härligt att bjuda på!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej hej! Hittade din blogg på din sida på facebook, vilken läcker bakgrund =) Blev så nyfiken på 10dagarskuren du skrev om och vad du ska hitta på i høst?
Kika in på min blogg också, tænkte ha en om bara Oslo men jag behøll min gamla. kodigbg.blogspot.com
Ha en finfin dag!
Kram Karin

Frida sa...

Hej!

Vad roligt att du tycker om min blogg, är dock lite dålig på att uppdatera mig :).

Hösten kommer jag ägna åt att plugga på dagtid och jobba på kvällstid, hur har du/ni det i Oslo?

Kram kram