fredag 2 juli 2010

Det kallar jag semester!

Denna veckan har jag verkligen känt att jag har haft semester, i Tisdags hade jag en heldag med kära Carro...vi avsutade kvällen med två glas vin på Lilla Torg :).

På Onsdagen så kom min moster och hennes man på besök från Karlstad, min kusin och hans son Anton mötte också upp oss. Vi åt en väldigt god lunch på Piccolo Mondo, gillar deras pasta riktigt mycket! Moster och jag drack väldigt gott rosé vin till maten :).
Vi begav oss sedan till Folkets Park i Malmö, Anton åkte Radiobilarna och Batman (Batman var riktigt dålig och inte alls prisvärd). Undertiden Anton åkte karusell så råkade jag vinna 2kg Marabou choklad, nr 47 = Röd vinst (mitt nya lyckonr).
Efter turen inne på Folkets park så begav sig min moster och hennes man iväg till Strömsund, där de hade hyrt en stuga :).
Jag och min kusin tog oss tillbaka till Lilla Torg och tog några öl och pratade lite, Anton drack cola och skojade med sin söta "mupp-nalle" :).

Igår (torsdag) så var solen framme hela dagen och det var riktigt varmt! Jag städade lite ytterst lite hemma, för trots att alla fönster var öppna och fläkten på full fart så kändes som att kliva in i en bastu!!! Jag tog med mig Carro ner till Bo01 en stund, vi låg inte där så himla länge eftersom vi skulle vara på Allsång i Pildammarna runt 17.30. Vi skulle ju hinna duscha och byta om också :). Nettan mötte också upp oss och det var riktigt trevligt, jag hade ju bunkrat upp med cider och så avlutade vi med att "twista"...hihihi. Ni är bäst mina tjejer!

Idag blir det sol heeela förmiddagen! Vill ha en jämnare bränna, ska nog bli bra tillslut :). Min underbara P bjuder på middag ikväll, så det kommer bli ännu en underbar semester dag!!! ;)


Inga kommentarer: