måndag 27 november 2006

Bra måndag

Tillbaka på jobbet igen, efeter en veckas utbildning. Ganska skönt att vara tillbaka ändå. Nu förstår jag varför jag inte studerar (inget ont om studenter), det är inget för mig haha.. =) Måste få röra på mig under dagen, blir nästan lite galen av att bara sitta ner en hel dag och lyssna på ngn tråkig person som tror att det han/hon säger är såå intressant. Nä, jag gillar mitt yrke och ska snart få göra mitt gesällprov! Då ska jag visa alla hur bra jag är, hihi...(tror jag i varje fall)

Annars har dagen varit bra (trots att det är måndag)... Tycker oftast att måndagar brukar vara dagar som man bara vill dra täcket över huvudet och önskar att man aldrig hade vaknat..eller?!

Har lyssnat på mycket musik idag, musik som jag inte hört på länge...kanske därför jag är så glad? För mig är musiken väldigt viktig, har insett att de dagar jag mår dåligt eller när jag blir irriterad så beror det på att jag inte lyssnat tillräckligt mkt på musik... Men det finns ju såklart andra faktorer till att man kan må dåligt och vara irriterd också...

Dagens "tumme upp": Fina sms...

Dagens "buuu": Finns det ngt värre än sura personer som amn jobbar hos?!

Inga kommentarer: