tisdag 1 mars 2011

Träning

Känns underbart att ha börjat med träningen och att jag faktiskt längtar till nästa gång :) Kan knappt tro det, för jag har aldrig tidigare haft positiva tankar om träning. Jag har ju givetvis tränat tidigare men då har det varit för att jag visste att det var bra för mig inte för att jag verkligen tyckte att det var kul.

Igår var jag på Body Jam, gisses vad roligt det var!! Bara störigt att jag missar varannan tisdag pga mitt jobb. Jag vet inte om jag ska till träningen ikväll eller om jag ska ta en göra inget kväll, svårt det där :)

Min kära P hade gjort middag till mig är jag kom hem från träningen igår och sedan tappade jag upp ett hett bad och bara slappnade av...det var sååå välbehövligt! Sen somnade jag som en liten bebis hahaha.

Nä, nu är det dags att hoppa ur myskläderna och iväg till skolan & efter det till Hbg med Carro, där serveras det en härlig lunch hos underbara Emi.

Ta hand om er!

Inga kommentarer: