måndag 28 februari 2011

Nu vet jag!!!

På väg hem från jobb inatt, så kom vi på varför det fortfarande är så sjukt kallt och fortfarande vinter...det beror på att det fortfarande finns personer som har julpynt kvar!!! Varför då, är min fråga??!!
Klart att flyttfåglarna blir förvirrade "är det jul eller vår?" och så vänder dom om...
Men ärligt talat, hur svårt kan det vara att ta ner sitt julpynt? Det är för tusan snart Mars!!!!


Skrev in mig på gymet igår, äntligen! Skulle egentligen dansat Zumba, men det blev träning av rygg och mage istället :).
Det känns i magen kan jag tala om, men känns ändå ganska härligt. Har aldrig tidigare varit så taggad inför att träna som jag är nu...då får jag väl ta tillfället i akt så att jag inte tappar min motivation igen :).
I kväll blir det BodyJam klockan 19.

Ha fantastisk Måndag!

Inga kommentarer: