tisdag 15 juni 2010

Sista veckan på jobb...

...sedan är det dags för semester! Ni anar inte hur mycket jag längtar! ;)

I morgon så kommer min lilla smultronboll Emi och hälsar på mig, ska bli så skoj! Jag har redan tänkt ut en liten utflykt till oss hihi. Om vädret tillåter vill ju säga och det kan man ju då inte lita på, även om jag önskar att det blir soligt och varmt! :)

Denna Tisdag kommer att bestå av hushållssysslor, telefonsamtal och jobb.... det gör inget, jag somnar ju i en underbar famn! ;)


Dagens hälsning: Grattis i efterskott mormor! Jag saknar dig varje dag och du finns alltid med mig! Älskar dig!

2 kommentarer:

Emma sa...

wihoo Frida har semester då kanske vi snart ses..Hör av dig en dag när du vill ses va ju så länge sedan nu..miss you

Emi sa...

Wiihoo! Ska bli så skoj!! :) Vad har du för planer för oss?? Pusseluss