torsdag 30 april 2009

Sköna maj...


Jaha, imorgon är det Maj, gud vad tiden går fort. Jag tycker att dessa fem månaderna bara har rusat förbi, och om nästan exakt en månad flyttar jag!!!! Kan knappt tro att det är sant, min fina etta!hihi Skrev kontrakt i tisdags, kan nästan inte tro att det är sant...min alldeles egna...wiiii.

De senasaste dagarna har det varit så himla soligt och varmt väder, jag å Nettan har ätit frukost och solat två dagar i rad...gud så härligt :) Så blir man ju förhoppningsvis lite brun också..hihi

Jag måste ge Facebook ett stort plus, för att: Jag hittade en av mina äldsta vänner där igår, och jag blev så himla glad! Han bor i Dubai, sedan 2,5 år tillbaka. Hade det inte varit för Facebook så hade vi nog aldrig träffat på varandra igen. Tack!

I morgon blir det grillning och party hemma hos Nettan & Martin, Martins chef och arbetskamater ska komma dit och grilla lite... Då har Nettan å jag bestämt att det ska vi med, hihi. Fast sen bär det av till Harry´s, men grabbarna ska spela biljard å en massa annat. Så det blir en "girls night out"..wiihoo!

På lördag bär det av till Helsinborg, min Emi-pemi bor ju där :) Ibland är det lite tråkigt att hon bor så långt borta...(fast egentligen inte så himla långt..men ändå) Därför ska det bli extra roligt att träffa henne om bara en dag...hihihi. Vi ska sola (det skulle bli varmt och soligt), snacka lite skit, kanske äta lite glass, snacka skit, grilla och dricka lite av hennes vin :) Två dagar i streck..så var det förra helgen med (fast det var inte planerat). Men, men...man lever ju bara en gång! Och jag träffar inte Emi så jäkelens ofta heller, så det ska bli sjukt roligt!!!

Dagens "tumme upp": Solade baksidan...tyckte inte att det gjorde ngn skillnad men, men...

Dagens "buuu": Jäkla skit A-kassa..hit med mina pengar, NU!!!

Inga kommentarer: